duminică, 20 iunie 2010

NOILE GENERAŢII DE COPII SE NASC CU O INTELIGENŢĂ SCLIPITOARE ŞI CU PUTERI EXTRASENZORIALE

.

Legătura dintre om şi univers

Legăturile dintre comportamentele umane (psihicul,conştiinţa, emoţiile şi aşa mai departe) şi câmpul magnetic al pământului sunt cunoscute. Ştiinţele naturii acceptă influenţa câmpului magnetic al Pământului asupra epifizei. Epifiza secretă melatonină care are însuşiri ce ne fixează ritmul circadian; acesta este reglat prin câmpul magnetic. Printre altele, această glandă (epifiza) este considerată „dirijorul principal” al creierului uman.

În teoria lui Rupert Sheldrake 1, Universul nu se orientează după modele imuabile, deci nu este fix, ci, în evoluţia sa, urmează modificările care au apărut de-a-lungul timpului prin repetare. Fiecărei forme şi fiecărui comportament îi corespunde un câmp morfogenetic. Toate formele naturii, fie ele oameni, animale, plante, chiar şi materie anorganică, sunt controlate de câmpurile morfogenetice care în acelaşi timp reprezintă memoria sa şi prin asta îi asigură perpetuarea, inclusiv prin adaptarea la condiţiile de viaţă.

O teorie agreiată de J.v. Helsing susţine că felul de a fi al omului, comportamentul uman, este dependent de câmpul magnetic al Pământului şi că modificările genetice, respectiv personalitatea omului depinde de direcţia şi intensitatea câmpului magnetic local din momentul conceperii.


Copiii acestui mileniu – mai dotaţi.

Către sfârşitul secolului trecut şi începutul acestui mileniu, oamenii de ştiinţă au constatat că oamenii din generaţiile contemporane i sunt mai inteligenţi decît cei din generaţiile anterioare, că prezintă unele caracteristici deosebite ale personalităţii lor în sensul creşterii calităţilor spirituale, mentale şi au unele însuşiri chiar parasenzitive.

Astfel:

Ca urmare rezultatelor testării de către cercetători ai Universităţii din Los Angeles a celulelor cu mulţi agenţi patogeni deosebit de virulenţi, s-a constatat că mii de copii sunt practic imuni la toate bolile. Testele efectuate pe ADN subiecţilor au scos în evidenţă că toţi aceştia nu au un ADN uman, fiind diferit în zona acizilor nucleici. Prin extrapolarea testelor de ADN făcute , se apreciază că peste 60.000.000 de oameni au această formă ne-umană de ADN. Aceste mutaţii de care vorbeşte ştiinţa sunt de fapt o recunoaştere mascată a unui proces de evoluţie care poate să insemne apariţia unei noi rase pe această planetă.

Şi din punct de vedere al inteligenţei se constată o creştere spectaculoasă a coeficientului IQ, îndeosebi la copii.

Copiii indigo.

Denumirea de copiii-indigo a devenit cunoscută datorită lui Lee Carrol şi Jan Tober, autor ai cărţii omonime. Un copil-indigo pare să fie un copil care manifestă noi caracteristici şi tipare de comportament diferit, în general, de cele din trecut. Aceste tipare sunt unice.

Oamenii de ştiinţa din toate colţurile lumii realizeaza cercetari extinse, in incercarea de a descoperi misterul copiilor fenomenali. Dupa cum s-a dovedit, oameni care poseda abilitati unice s-au nascut pe toate continentele planetei, in ultimii 20 de ani. Savanţii ii numesc "copii indigo" dupa culoarea aurei pe care o au in jurul lor. Acesti copii sunt extrem de inteligenti, cu o memorie uimitoare, dotaţi cu puteri extrasenzoriale. Aproape toţi copii-indigo au coeficientul de inteligenţă (IQ) de 130 şi 140. Dar sunt şi unii care îl au peste 160. (Un IQ de 60 este considerat semn al înapoierii mintale, cel de 70-79 este la limită, 80-89 este considerat mediu de jos, 90-109 reprezintă media de inteligenţă, 110-119 este media superioară, 120-129 peste medie, iar începând cu 130 este considerat peste normal. Media IQ-ului pe glob este de aproximativ 100 de puncte). Coeficientul IQ arată că inteligenţa oamenilor creşte în mod spectaculos la noile generaţii.

Mai mult, s-a demonstrat ca persoanele care au o capacitate a creierului mai mare decat cea "normala" pot avea abilităţi speciale, cum ar fi clarviziunea, premoniţia sau telepatia.

In miezul marilor provocari pe care civilizaţia umana a mileniului III le intampina - de la războaiele ideologice la poluare, încalzire globală si saracie — un miracol pare sa inmugureasca. Se pare ca printre noi exista un numar in crestere de copii cu abilitaţi intuitive, intelectuale si fizice remarcabile - clarvedere, telechinezie, claraudiţie, IQ ge­nial, simţuri extrem de ascuţite, unii, dintr-o dată, încep să vorbească o limbă străină. au o forţă fizica neobişnuită. Ei povestesc, la varste fragede, amintiri din vieţi trecute, isi amintesc perioada din pantecul mamei, sau, mai surprinzator, uneori perioada de dinainte de concepţie. In mod frecvent, ei povestesc despre interacţiunile lor cu "extraterestrii". Unii oameni îi numesc "Copiii Razei Albastre", "Seminţe de Stea" sau "Copiii Indigo", dar s-ar putea numi şi "Copiii Mileniului".

Asemenea copii excep­tionali trebuie detectaţi din timp si educaţi într-un mod ca societatea sa se poata bucura de inteligenţa lor. Astfel, inca din anii '50, în statele occidentale, mai intai in Anglia, s-a fondat societatea MENSA, o organizaţie care identifica si totodata pune in legatura oameni cu un coeficient foarte înalt de inteligenta.

Lee Carrol si J an Tober ne explica ceva mai detaliat ce fel de copii sunt

desemnati ca find copii-indigo si cum îi putem recunoaste, printre care:

- Sentimentul propriei lor valori este un subiect important pentru ei. Le spun adesea parintilor lor foarte clar,,cine sunt".

- Au probleme cu autoritatea absolute (nu suporta autoritatea fara explicatii sau fara posibilitatea de a alege din mai multe variante).

- Sunt anumite lucruri pe care refuza sa le faca.

- Se simt frustrati cand sistemele sunt rationalizate si nu necesita o gandire creativa.

- Ei vad adesea căi prin care pot fi abordate altfel anumite probleme de acasa sau de la scoala, si din acest motiv sunt adesea priviti ca niste rebeli care nu acceptă disciplina.

- Se integreaza foarte greu din punct de vedere social. Daca in mediul in care traiesc nu mai sunt si altii care au aceeasi structura cu ei, atunci se pot ascunde in ei insişi, avand sentimentul ca nu sunt intelesi de nimeni. Scoala este privita de ei ca foarte dificila din punct de vedere social.

- Nu reactioneaza la actele de disciplinare in care se incearca sa li se creeze un sentiment de vinovatie (de genul: ,aşteapta tu, sa vezi ce patesti cand o sa vina tatal tau acasa si o sa vada ce ai facut!").

- Nu manifestă reţineri atunci când trebuie să spună clar de ce au nevoie.


Şi totuşi, ce este cu aceşti copii? Cum de se nasc de-o buna bucata de vreme, peste tot in lume, copii cu un intelect şi un suflet pe care nu reuşim sa le inţelegem? Omenirea şi planeta fac un salt evolutiv. Un salt pe care omenirea inca nu-l sesizeaza. Noua generaţie, cea a "copiilor indigo", vine in intampinarea noastra, sa ne inveţe ca de acum incolo trebuie sa comunicam mai ales la nivelul sufletului, mai puţin al raţiunii.

Iată două exemple.

· În 2002,la Conferinţa Internaţională din Sacramento, California cu tema „copiilor indigo” la care au participat toţi marii specialişti în domeniul parapsihologiei a participat şi Stuart Moore, un copil de 12 ani excepţional dotat şi care face parte din „familia” copiilor-indigo; se afla acolo in calitate de invitat, ca un exemplu de copil al viitorului. Stu era pentru toţi cu adevarat fascinant. El facea sa functioneze toate jucariile cu baterie - fara baterii, ştia cine era la telefon - inainte ca cineva sa raspunda, cine era la uşa - inainte ca cineva sa o deschida. Dar visul lui cel mai mare dupa cum singur a mărturisit la doar 4 ani..., era sa refaca lumea intr-una "lipsita de razboi, mizerie şi sarăcie". La 10 ani a fost acceptat sa frecventeze cursurile Facultaţii de Fizica din cadrul Universitatii Stanford. Insa evoluţia vieţii lui fulminante s-a intretăiat brusc şi nefiresc In primavara acestui an (2010), s-a inecat in ocean.

· În 2004, profesorul universitar Ghenadi Belimov, unul dintre savantii de la "Kosmo­poisk" a relatat pentru ziarul Pravda strania întalnire a cercetatorilor ruşi cu Boriska, băiatul neobişnuit.

lntr-o seara, pe cand discutau aprins despre expeienţele lor, un baieţel de 7 ani a apărut printre ei, captându-le intreaga atenţie. Timp de 3 ore şi jumatate, a povestit despre viaţa pe planeta Marte şi despre locuitorii ei. Era incredibil! Baieţelul spunea o poveste magnifică despre civilizaţia de pe Mar­te, despre oraşe megalitice, despre un taram numit Lemuria. Cel mai surprinzator era faptul ca baiatul avea niste cunoştinte extrem de vaste, deţinand o terminologie stiintifica departe de cea normala a unui copil de 7 ani.

Inainte de a implini vârsta de 3 ani, Boris a inceput sa vorbeasca despre Univers. "Putea sa numească toate planetele sistemului solar şi chiar sateliţii lor. Îmi vorbea despre numele şi numărul galaxiilor. Iniţial, m-am înspaimântat, crezând ca fiul meu nu este in toate minţile, dar m-am hotărât să verific daca toate aceste lucruri exista cu adevărat. Am luat nişte hărţii de astronomie şi am descoperit uluită ca afirmatiile lui Boris erau exacte, baiatul meu ştia atât de multe din acest domeniu", a spus Nadejda Kiprianovici, mama lui Boris.

Boris era dispus sa primeasca toţi vizitatorii şi sa le povesteasca despre civilizaţiile extraterestre, despre existenţa lemurienilor, ( fiinte gigant care comunicau doar telepatic) şi despre schimbarile climaterice ale globului ce vor urma. "Populaţia marţiană încă traieşte, dar sub pământ. Ei respira gaz carbonic. Trăiesc pentru ca sunt fiiţfe ce deţin calităţi incredibile" îşi expunea Boris cunoştinţele. [Dovezi referitoare la posibila viaţa pe Marte putem gasi şi pe site-ul oficial al NASA. In 2005, doi oameni de stiinţă de la NASA, Carol Stoker si Larry Lemke, au facut declaraţii că deţin dovezi concludente că şi astăzi poate exista viaţa pe Marte, undeva ascunsa in peşteri. Înca de acum câţiva ani, NASA a descoperit ca metanul face parte din structura atmosferei de pe Marte].

Istorisirile lui Boris au atras atenţia mai multor oameni de ştiinţa, astfel că specialiştii de la Institutul de Magnetism si Unde radio al Academiei Ruse de Stiinţe au fotografiat aura baiatului, care s-a dovedit a fi neobişnuit de puternica. "Boris are spectrograma portocalie, ceea ce dovedeşte ca are un intelect puternic", a declarat profesorul Vladislav Lugovenko. Potrivit profesorului Lugovenko, in zilele noastre este posibil sa se masoare puterile extrasenzoriale ale oamenilor, cu ajutorul unor dispozitive speciale.

Copiii minune

Aceşti copii speciali sunt fiinţe de lumină, pentru ca raspândesc prin munca lor inspiraţie, credinţa in efortul lor creator, dorinţa de a face bine in lume si iubire.

Periodic, mai multe organizaţii internaţionale realizeaza topuri ale celor mai inteligenţi si talentaţi copii. Conform unei statistici aparute in 2009, in acest top figureaza si o micuţa reprezentanta a Romaniei: Cleo­patra Stratan. Ea ocupa locul 4.

Pe primul loc se afla coreeanul Kim Ung Yong, nascut in 1962. La varsta de 4 ani, a intrat la Universitate, iar la 15 ani avea deja doctoratul. Astazi este in Cartea Recordurilor ca fiind cel mai inteligent om din lume, cu un IQ de aproximativ 210 puncte.

Pe locul doi este Gregory Smith, nascut in 1990. El calatoreşte in intreaga lume si promoveaza pacea si buna inţelegere intre tineri, astfel ca a fost nominalizat la Premiul Oscar pentru Pace.

Pe locul trei il găsim pe Akrit Jaswal, nascut in India. Are un IQ de 146 de puncte si este considerat cel mai inteligent om din India, ţara cu o populatie de peste un miliard de locuitori.

Cleopatra Stratan ocupa locul 4 in acest top. Nascuta la Chisinau, in 2002, la varsta de 3 ani, Cleopatra deţinea recordul pentru cel mai tanar artist care a susţinut un concert live, timp de 2 ore, in faţa unei mari audienţe, cel mai bine platit artist de varsta ei, cea mai tanara interpretă care a primit un premiu MTV.

Aelita Andre, care la varsta de 2 ani a avut primul vernisaj într-o faimoasă galerie de artă din Australia, este pe locul 5.

Este imperativ pentru adulţi, în calitate de părinţi sau educatori, să-i ajute pe aceşti copii talentaţi să treacă în stadiul de maturitate, fara sa-şi piarda excepţionalele lor calitaţi, pentru ca omenirea să folosească calităţile lor de excepţie în evoluţia către o viaţă mai bună.

"Tot ceea ce este valoros intr-o societate umana depinde de oportunitatea acordata individulul de a se dezvolta. Tot ceea ce este grandios şi plin de inspiraţie este creat de individul ce poate lucra in largul său." (Albert Einstein)


1 Rupert Sheldrake, englez, (n. 28 06 1942) este biochimist M.A., Ph.D. a University of Cambridge şi Harvard University , parapsihologist şi specialist în fiziologia plantelor. El este cunoscut pentru faptul că a propus o explicaţie non-standard de morfogeneza şi pentru cercetările sale în parapsihologie. Cărţile sale şi lucrări provin de la teoria sa de rezonanţă morphică, şi acoperă subiecte cum ar fi dezvoltarea plantelor şi animalelor precum şi comportamentul, memoria, telepatia, percepţia şi cogniţia în general. Publicaţiile sale includ „O nouă ştiinţă de viaţă” (1981), „Şapte experimente care ar putea schimba lumea „(1995), „Câini care ştiu, atunci când proprietarii lor vin acasă” (1999), şi „Sentimentul de a fi privit” (2003).

Ideile lui Sheldrake au fost întâmpinate adesea cu o receptare ostilă din partea unor oameni de ştiinţă, incluzând acuzaţii că el este angajat în pseudoştiinţă.

Surse:

Jan van Helsing - Copiii mileniului III

Formula AS, nr 922 din iunie 2010 – articol de Nataşa Galche

Un comentariu:

Je Suis ♀ spunea...

Sunt foarte interesata de acest subiect, al copiilor indigo. Citisem despre ei pe un alt site. Cum credeti ca va reactiona lumea cand o ceata de asa-zisi copii (deoarece cred ca in cazul acestor copii nu se mai pune problema de imaturitate cat se pune de varsta) va interveni sa schimbe lumea, sa o ajute sa evolueze, in prezent fiind prinsa in sistemele de gandire vechi?
Ati avut ocazia sa cunoasteti astfel de copii? Daca da, ce sentiment ati avut?
Credeti in aceasta teorie ca o solutie a unor defecte ce impiedica lumea contemporana sa evolueze spiritual?
Si o ultima intrebare, poate putin stupida - credeti in acesti copii? Sau abordati anumite subiecte doar pt cat sunt de interesante teoriile ce le dezvolta?