duminică, 12 octombrie 2014

Reactii la articolul lui Gabriel Liiceanu "Ca sa nu mor bou"

Iata unele din reactiile la  articolul precedent "Ca sa nu mor bou - Duplicitarul LIICEANU"
pe care le-a avut-o un bun amic de-al meu care sunt atat de savuroase incat imi face multa placere  se postez in continuare:

Mi-a plăcut !  Ultima lui mărturisire într-un moment al adevărului , dacă va avea așa ceva, ar suna cam așa ...

                    Ca să nu mor bou, în toată viața mea
                    Am preferat să fiu lichea...
                    Intr-o cohortă cu de-ai mei,
                    In frunte cu amicul meu Andrei
 
Și totuși...
                         Seneca, filozof și el
                          Ca moralistul Gabriel,
                          La toți ciracii le spunea
                         ” Mai bine bou decât lichea”
 
 Si, gandindu-se probabil si la pozitia comuna a celor doi amici fata de gestul lui Radu Beligan de a-l sprijini pe Victor Ponta la alegerile pretidentiale, bunul meu prieten a marcat ca:
              Andrei Pleșu , care n-o să moară bou...

    La Externe primul lucru constatat :
   Aducerea omletei comandate cât de mult-a întârziat
   Iar la Cultură, cu un prim gest galant înfăptuit,
   Pe amicul Gabriel cu o Editură l-a căpătuit...
 

Niciun comentariu: