luni, 1 martie 2010

ZICERI CU TÂLC

  • O femeie care nu este frumoasă poate deveni o femeie mai frumoasă decât cea mai frumoasă femeie dacă ştie să se uite în ochii bărbatului (prof Alexandru Graur)
  • Omul trebuie sa aiba si prieteni si dusmani. Prietenii il invata ce trebuie sa faca, iar dusmanii il obliga sa faca ce trebuie.
  • Daca ceea ce ai de facut pare simplu, inseamna ca nu ai aflat inca totul. (Donald Westlake)
  • Experienta este cel mai dur profesor, pentru ca intai iti da testul si apoi iti spune care era lectia. (Vernon Law)
  • A gandi liber e mare lucru. A gandi corect e si mai mare lucru. (La intrarea in Univ. Uppsalla) [adăugată de Je Suis]
  • Cel care neglijează învăţătura în tinereţe pierde trecutul şi este mort pentru viitor (Euripides)
  • Pentru ca răul să triumfe este suficient ca oamenii buni să nu facă nimic (Edmund Burke)
  • Cel mai uşor e să te înşeli singur, căci fiecare crede ceea ce doreşte (Demostene)
  • Ştiinţa puţină îi face pe oameni pretenţioşi, în timp ce ştiinţa multă îi face modeşti (Leonardo da Vinci)

* * *

În Journal of Clinical Psyhology, a apărut concluzia unor cercetători americani care constă în faptul că nu doar genele, sănătatea sau banii ne ajută să fim fericiţi. Astfel, nivelul de fericire poate creşte prin cinci lucruri:
- Să fii recunoscător şi să mulţumeşti mereu celor care te-au ajutat;
- Să fii optimist şi să vezi mereu partea plină a paharului;
- Să-ţi notezi de fiecare dată lucrurile bune care ţi se întâmplă;
- Să-ţi pui în valoare calităţile(dacă ai simţul umorului, e indicat să spui des glume);
- Să te implici în acte de caritate şi să-i ajuţi pe cei din jurul tău.


* * *


Ca un corolar, din gândirea lui Octavian Paler

Am învăţat.....

Am învăţat că oricât mi-ar păsa mie

Altora s-ar putea să nu le pase.


Am învăţat că atunci când sunt supărat am DREPTUL să fiu supărat

Dar nu am dreptul să fiu şi rău.


Am învăţat că trecutul şi circumstanţele ţi-ar putea influenţa personalitatea

Dar că TU eşti responsabil pentru ceea ce devii.


Am învăţat că doi oameni pot privi acelaşi lucru

Şi pot vedea ceva total diferit.


Am învăţat că indiferent de consecinţe

Cei care sunt cinstiţi cu ei însişi ajung mai departe în viaţă.

Niciun comentariu: